S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

Western Šiklův mlýn s.r.o.
Zvole 49
tel: 602 750 130
fax: 566 567 400
info@sikland.cz

NOVINKY

arr3Nový eshopRádi bychom Vám zjednodušili nakupování všeho co areál Šikland nabízí, proto jsme se vrhli do... arr3Výhody pro registrovanéCo získám registrací?  Výhod je hned několik, při objednávkách nebudete muset vypisovat znova...

ZBOŽÍ V AKCI


Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Obchodní a storno podmínky E-shopu www.sikland-shop.cz

Provozuje: Western Šiklův mlýn, s.r.o.

Zvole 49, 592 56 Zvole nad Pernštejnem

IČO: 27664554

DIČ: CZ 27664554
dále jen Šikland

Kontaktní osoba Eva Černá tel: 606 428 328, cerna @ sikland . cz  

 

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line, v případě technického výpadku pak do 48 hodin.

Prodejní artikly:

 


 

Vstupenky a poukazy

Pobyty

Objednávka a vyřízení zájezdu

  • Pro ubytování v hotelu platí, že dočasně je možné si objednat a uhradit pobyt přes rezervační systém previo, který najdete u nabídky pobytu.
  • Ostatní ubytování:

Na webu www.sikland-shop.cz si zákazník může objednat pobyt z nabídky. Pobyty s konkrétní nabídkou termínu a ubikace se objednává s přímou platbou pomocí platební brány a volbou platby (bankovní převod, platba kartou).  Na uvedený email přijde zákazníkovi automatická odpověď, která není řádným potvrzením objednávky. Objednávka bude následně zkontrolována rezervačním manažerem a na uvedený email bude zasláno potvrzení rezervace s případnými upřesňujícími informacemi. Šikland má 1 pracovní den na možnost úpravy objednávky, které vždy konzultuje se zákazníkem.

Úpravy objednávky se mohou výjimečně týkat termínu pobytu – zde dojde k dohodě změny termínu, nebo zrušení objednávky s plným vrácením uhrazené částky zákazníkovi. Doplnění a dofakturování služeb – pokud o ně má zákazník zájem, nebo jsou nedílnou součástí pobytu (například vstupné, parkovné), takové informace jsou vždy uvedeny v popisu produktu.

Šikland, si vyhrazuje právo neuskutečnit objednávku, která nesplňuje požadavky nutné k objednávce zájezdu, případně jsou údaje v objednávce neúplné, nepřesné nebo rozporuplné. Šikland má právo odmítnout zákazníka, který opakovaně zasílá objednávky neúplně nebo nesprávně vyplněné nebo takové, které vyplní s vědomím, že zájezd úmyslně neobjedná. Stejně tak může Šikland odmítnout zákazníka, který nezaplatil zálohu nebo částku po potvrzení rezervace nebo nezašle zpět podepsanou cestovní smlouvu bez udání důvodu ve více, než jednom případě.

Vzhledem k objemu ručně zadávaných dat Šikland nezaručuje stoprocentní správnost a přesnost všech vystavených informací na webových stránkách. Pro zákazníka jsou závazné informace, které obdrží od rezervačního oddělení v závazném potvrzení rezervace.

Storno podmínky pobytů

Odesláním objednávky objednavatel souhlasí s níže uvedenými storno podmínkami a stornopoplatky:

  • v případě zrušení závazné objednávky 59 až 30 dní před termínem realizace, bude účtován storno poplatek ve výši 25 % z objednaných a potvrzených služeb,
  • v případě zrušení závazné objednávky 29 až 10 dní před termínem realizace, bude účtován storno poplatek ve výši 50 % z objednaných a potvrzených služeb
  • v případě zrušení závazné objednávky 9 dní a méně před termínem realizace, bude účtován storno poplatek ve výši 100 % z objednaných a potvrzených služeb
  • Zrušení závazné objednávky lze provést jenom písemnou formou (e-mailem, faxem).
  • Storno poplatek nebude účtován v případě, že dojde ke zrušení ze strany Šiklandu
  • Storno poplatky nebudou účtovány pouze v případě zásahu vyšší moci, tj. v případě živelných pohrom, havárií, úmrtí v rodině apod.
  • Pro pobyty kategorie Last minute, nebo akční nabídky mohou platit upravené stornopodmínky, které jsou vždy popsané v konkrétním produktu.

Reklamace

Reklamace pobytů se řeší přímo na místě s managerem rezervačního oddělení, případně s jeho nadřízeným. Zákazník je povinen na nedostatky nebo nesrovnalosti s potvrzenou rezervací upozornit ihned po jejich zjištění a to v době konání pobytu. Zpětné reklamce nemusí být Šiklandem akceptovány.

Dle Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb je možné, aby se zákazník obrátil na Českou obchodní inspekci a zahájil řízení pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Kontaktní údaje: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz; Web: adr.coi.cz. Zákazník může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


Vstupenky a dárkové vouchery

Objednávka a použití vstupenky

Vstupenku si klient objedná a zakoupí na konkrétní termín nebo na vybrané dny. Závaznou objednávkou je považováno odeslání a uhrazení objednávky přes internetový obchod www.sikland-shop.cz

Na základě odeslání platby vybraných vstupenek nebo poukazu v E-shopu, zákazníkovi přijde automatická odpověď se souhrnem objednávky. V tomto emailu je přesně definováno o jaké produkty a jaký počet se jedná. 

Následně vám příjde automaticky vygenerovaný doklad o zaplacení (faktura). S tímto dokladem se dostavte v uvedený den na hlavní bránu, kde vám bude vyměněn za zakoupené vstupenky. Identifikátorem je číslo objednávky a číslo produktu. V případě, že jste si zakoupili vstupenky na více termínu, tento proces opakujte.

„Vstupenka“: Doklad (cenina)  opravňuje držitele Vstupenky a další osoby v celkovém počtu uvedeném ve Vstupence k jednorázovému vstupu na konkrétní akci. Předložením Vstupenky při vstupu na místo konání Akce vyjadřuje osoba užívající práva ze Vstupenky souhlas s provozními předpisy místa konání akce, podřizuje se pokynům pořadatele. Akce, které se k ní vážou.

Vstupenka, která je již v systému evidována jako využitá, je při opakovaném použití, považována za neplatnou a není možné takovou situaci reklamovat.

Dárkové vouchery

Na základě objednání a uhrazení dárkového voucheru, vám bude vystavený voucher zaslán poštou na uvedenou poštovní adresu v objednávce.

S voucherem se dostavte k hlavní bráně nebo se řiďte pokyny uvedenými na voucheru.

Reklamace a storna vstupenek

Zákazník je povinen zkontrolovat neprodleně po osobním převzetí Vstupenek nebo dodání Vstupenek poštou jejich správnost a úplnost (především název akce, místo a čas konání akce, cenu a počet Vstupenek a další parametry). Případné reklamace týkající se obsahu vstupenek je zákazník povinen oznámit bezprostředně po jejich doručení.

Reklamace týkající se samotné akce – zejména změn v jejím programu, přesunu termínů konání nebo v krajním případě zrušení.

Změny denního programu nejsou důvodem k reklamaci vstupenky. 
Změny termínů mimořádných akcí – o případných změnách bude zákazník informován a vstupenka se mu bezplatně upraví na nový termín. V případě zájmu zákazníka o zrušení vstupenky v novém termínu, mu bude vrácena celá částka vstupného na tuto akci.

Zaplacené vstupné se nevrací, není možné zakoupenou vstupenku stornovat. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. V případě ztráty či poškození se náhradní vstupenka neposkytuje.

 


Suvenýry a prodej zboží

Závaznou objednávkou je považováno odeslání objednávky z internetového obchodu www.sikland-shop.cz

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny zde.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží.

Doručování zboží Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 5 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, jsou součástí dodávky zboží.

Výměna zboží

  • Zákazník může požádat o výměnu zboží oděvního charakteru z důvodu nevyhovující velikosti. V případě, že dodavatel má náhradní velikost, může ji zákazníkovi vyměnit a to po obdržení původního zboží a jeho kontrole. Náklady na opětovné odeslání zboží a jeho vrácení si nese každá strana sama. V případě, že dodavatel nemá nově požadovanou velikost, vrátí zákazníkovi cenu zboží a to po vrácení a kontrole zboží zákazníkem dodavateli. Náklady na zpětné poštovné nese zákazník.

Zrušení objednávky a reklamace

  • Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.
  • Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující. Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
  • Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele

 


Nakládání s osobními údaji

Western Šiklův mlýn s.r.o. prohlašuje, že s osobními údaji zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, bude nakládat v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Některé údaje budou zpracovávány i na základě zvláštního zákona a jejich poskytnutí je povinné pro uzavření některých služeb (např. cestovního pojištění).


 

Poštovné a balné 

Vstupenky, pobyty, rezervace, služby - zasíláme elektronicky, bez jakéhokoliv poplatku na poštovné a balné 

Dárkové poukazy - se zasílají poštou, poštovné 15 kč 

Suvenýry - zasíláme DPD, cena dopravy 70 Kč 

Ceny dopravy jsou vč DPH 21% 

GDPR

POUČENÍ O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ PRO ÚČASTNÍKY

(dále jen „Poučení“)

Western Šiklův mlýn, s.r.o. zpracovává osobní údaje vždy v souladu s platnými právními předpisy, tj. se zákonem č. 101/2000 Sb. (z. o ochraně osobních údajů) (dále jen „Zákon“) a s účinností ode dne 25. května 2018 také nařízením EU 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), které v některých ohledech úpravu Zákona nahradí (dále jen „Nařízení“).

Níže shrnujeme důležité informace o zpracování osobních údajů, které nám v souvislosti s Vaší účastí na akcích pořádaných organizací Western Šiklův mlýn, s.r.o. poskytnete.

 

POUČENÍ O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 

SPRÁVCE OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Western Šiklův mlýn, s.r.o., Zvole 49, Zvole nad Pernštejnem, 592 56, e-mail: marketing@sikland.cz, webová stránka: https://sikland.cz.

 

 

ROZSAH ZPRACOVÁVANÝCH OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Western Šiklův mlýn, s.r.o. zpracovává osobní údaje mu poskytnuté účastníkem akce prostřednictvím online či tištěných formulářů, nebo jinou cestou, např. telefonicky či písemně. Zpracovávané osobní údaje tak mohou zahrnovat zejména:

 

  • Osobní údaje běžné: jméno a příjmení, e-mailová adresa, pokud jsou účastníkem poskytnuty, také akademický titul, adresa bydliště, telefonní číslo, datum a místo narození, osobní a rodinný stav, údaj o pohlaví, velikost obce, ve které účastník žije, číslo bankovního účtu, jednotlivé platby příspěvků a registračních poplatků, profilová fotografie, a dále v souvislosti s elektronickým přístupem k webové stránce a IP adresa, soubory cookies.

 

  • Osobní údaje citlivé, resp. zvláštní kategorie (čl. 9 Nařízení): žádné.

 

ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ A PRÁVNÍ ZÁKLAD PRO ZPRACOVÁNÍ

 

Osobní údaje účastníků akcí jsou zpracovávány za účelem zajištění jejich řádné účasti na akci, tj. zejména jejich registrace, účast, zpracování a přiřazení jimi poskytnutých darů a registračních poplatků, vstupného a komunikace s účastníky.

V rámci tohoto účelu zpracování tak bude ke zpracování osobních údajů docházet zejména:

1) při identifikaci účastníka a jeho registračního poplatku, případně daru, případně vstupného v rozsahu párování těchto plateb s účastníkem,

2) pro vnitřní komunikaci s účastníkem (např. zasílání novinek, automaticky generovaných upozornění, poděkování),

3) pro vnější komunikaci Western Šiklův mlýn, s.r.o. (např. zobrazení v seznamu registrovaných, zpracování statistických přehledů a případně další vždy v rozsahu souhlasu účastníka), a to na základě souhlasu se zpracováním osobních údajů, který Western Šiklův mlýn, s.r.o. udělil účastník, případně zákonný zástupce účastníka, a dále

4) v souvislosti s plněním právních povinností Western Šiklův mlýn, s.r.o., jak jsou, případně budou stanoveny právními předpisy České republiky a/nebo EU, nebo

5) pokud to bude nezbytné k ochraně práv a právních nároků Western Šiklův mlýn, s.r.o. (dle Zákona), nebo pro účely oprávněných zájmů Western Šiklův mlýn, s.r.o. nebo jiných osob (dle Nařízení); oprávněnými zájmy dle Nařízení můžou opět být zejména případy ochrany práv a právních nároků Western Šiklův mlýn, s.r.o.

V některých případech mohou být některé osobní údaje využity k veřejné prezentaci a marketingové činnosti Western Šiklův mlýn, s.r.o. a přidružených akcí vůči stávajícím nebo potenciálním účastníkům, resp. veřejnosti, s cílem podpořit jednotlivé konané akce.

 

ZDROJE OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Zpracovávané osobní údaje jsou získávány od účastníků, a to zejména v souvislosti s:

  • Registrací na akci,
  • vyplněním online či papírového formuláře,
  • zaplacením vstupného,
  • cookies politikou,
  • marketingovými nástroji pro sledování webové aktivity,
  • nákupem v e-shopu,
  • sběrem dat v souvislosti s ubytovacími službami,

účastníka na akci organizovanou Western Šiklův mlýn, s.r.o. a případně v rámci další komunikace s účastníky, ať už osobní, telefonické, písemné nebo jiné, a z jiných podkladů a dokumentů, které účastník organizaci Western Šiklův mlýn, s.r.o. poskytne.

 

ODVOLÁNÍ SOUHLASU SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Poskytnutí souhlasu se zpracováním osobních údajů je vždy dobrovolné a účastník má právo svůj souhlas kdykoli odvolat, a to zcela nebo i částečně. Souhlas lze odvolat prostřednictvím emailu, nebo také písemným oznámením zaslaným na adresu Western Šiklův mlýn, s.r.o., nebo osobě jednající v zastoupení, viz správce osobních údajů výše.

Ode dne, kdy je odvolání souhlasu oznámeno Western Šiklův mlýn, s.r.o., nebo osobě jednající v zastoupení, může Western Šiklův mlýn, s.r.o. zpracovávat osobní údaje pouze v rozsahu, jakému svědčí jiný právní důvod zpracování, tj. zejména při plnění svých právních povinností nebo pro účely ochrany práv a právních nároků, jak jsou popsány výše.

SUBJEKTY ZPRACOVÁVAJÍCÍ OSOBNÍ ÚDAJE

Osobní údaje zpracovává přímo Western Šiklův mlýn, s.r.o. a to v písemné a elektronické formě. Osobní údaje mohou pro Western Šiklův mlýn, s.r.o. takto zpracovávat také další subjekty v postavení tzv. zpracovatelů, se kterými Správce uzavře smlouvu o zpracování osobních údajů.

 

ZPŘÍSTUPNĚNÍ ÚDAJŮ JINÝM OSOBÁM

Osobní údaje dále mohou být zpřístupněny subjektům oprávněným dle zvláštních právních předpisů (např. orgánům činným v trestním řízení apod.) a osobám v pozici zpracovatelů osobních údajů činných pro Western Šiklův mlýn, s.r.o., se kterými bude Western Šiklův mlýn, s.r.o. při poskytování podpory spolupracovat. Aktuální seznam zpracovatelů spolupracujících s Western Šiklův mlýn, s.r.o. je uveden na webové adrese www.sikland.cz, případně jej Western Šiklův mlýn, s.r.o. na žádost zašle účastníkovi na jeho e-mailovou adresu.

Se zvláštním předchozím souhlasem subjektu údajů mohou být osobní údaje zpřístupněny i dalším osobám, případně veřejnosti, v souvislosti s veřejnou prezentací a marketingovou činností Western Šiklův mlýn, s.r.o. nebo Správce.

OBDOBÍ, PRO KTERÉ SUBJEKT SOUHLASÍ SE ZPRACOVÁVÁNÍM A DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Souhlas se zpracováním se uděluje na celé období účasti účastníka na akcích organizovaných Western Šiklův mlýn, s.r.o. Následné období platnosti souhlasu se zpracováním osobních údajů v plném znění je stanoveno od prvotní účasti, zaplacení vstupného, registrace, soubory cookies, vyplněním formulářů (online i papírových), nákupem v e-shopu, sběrem dat v souvislosti s ubytováním účastníka, po odvolání souhlasu účastníkem.

Osobní údaje budou zpracovány a uloženy po dobu účasti účastníka na zabezpečeném serveru Western Šiklův mlýn, s.r.o., dále v zabezpečeném cloudovém řešení Google Disc a v zabezpečeném archivu pro tiskoviny Western Šiklův mlýn, s.r.o. přístupném pouze Western Šiklův mlýn, s.r.o., zastupující osobě případně Správcem. 

DALŠÍ INFORMACE O PRÁVECH V SOUVISLOSTI SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Osobám – subjektům údajů, jejichž osobní údaje Western Šiklův mlýn, s.r.o. zpracovává, přiznává Zákon a Nařízení vedle práv již uvedených výše také zejména práva shrnutá níže. Western Šiklův mlýn, s.r.o. se snaží vycházet subjektům údajů při naplňováním těchto jejich práv v co největší míře vstříc.

Právo na přístup k osobním údajům dle § 12 Zákona: Požádá-li subjekt údajů o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu Western Šiklův mlýn, s.r.o. povinen tuto informaci (obsahující vždy sdělení dle § 12 odst. 2 Zákona) bez zbytečného odkladu předat.

Ochrana práv dle § 21 Zákona: Každý subjekt, který zjistí nebo se domnívá, že Správce provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života subjektu nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může subjekt požádat Správce nebo zpracovatele o vysvětlení nebo požadovat, aby Správce nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav (zejména blokováním, provedením opravy, doplněním nebo likvidací osobních údajů).

Dle Nařízení má subjekt údajů zejména tyto práva:

Právo na přístup k osobním údajům: Subjekt údajů má právo získat od Western Šiklův mlýn, s.r.o. potvrzení, zda zpracovává jeho osobní údaje, a pokud tomu tak je, má právo získat přístup k těmto osobním údajům.

Právo na opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování: Subjekt údajů má právo
(v případech stanovených Nařízením) požádat Western Šiklův mlýn, s.r.o. o opravu nebo doplnění nesprávných, resp. neúplných osobních údajů, požádat o výmaz osobních údajů, pokud odpadl nebo není dán důvod pro jejich zpracování, případně požádat o omezení zpracování osobních údajů v souvislosti s řešením okolností zpracování osobních údajů u Western Šiklův mlýn, s.r.o.

Právo vznést námitku: Subjekt údajů má z důvodů týkajících se jeho konkrétní situace právo kdykoli vznést u Western Šiklův mlýn, s.r.o. námitku proti zpracování jeho osobních údajů zpracovávaných pro účely oprávněných zájmů Western Šiklův mlýn, s.r.o. nebo jiných osob (dle Nařízení); oprávněnými zájmy dle Nařízení můžou být zejména případy ochrany práv a právních nároků Western Šiklův mlýn, s.r.o.

Právo na přenositelnost údajů: Subjekt údajů má (za podmínek stanovených v Nařízení) právo získat své osobní údaje od Western Šiklův mlýn, s.r.o. a předat je jinému správci osobních údajů.

Právo podat stížnost u dozorového úřadu: Subjekt údajů má právo podat stížnost u dozorového úřadu, pokud se domnívá, že zpracováním jeho osobních údajů bylo porušeno Nařízení. Tímto dozorovým úřadem bude pro subjekty údajů s bydlištěm v České republice Úřad pro ochranu osobních údajů.

Aktuální platné znění Poučení o ochraně osobních údajů (poslední aktualizace 6. 3. 2018) je vždy zveřejněno na www.sikland-shop.cz

NzgzZTl